tiistai 26. elokuuta 2014

Tiistaipaino

Vrt. ma: -0,4 kg.

Päätin lisätä viikkoseurantaan myös uniajat ja vesimäärät, koska niissä on ollut hävettävän paljon vajausta koko vuoden: olen juonut vettä vain aamuisin poretabletin kanssa sekä liikunnan yhteydessä, ja arkipäivinä unimäärä on jäänyt usein 5-6 tuntiin!!! Tavoittelen nyt alkuun 2 litraa vettä ja 7 tunnin unta. 

Maanantai:
  • vettä 2,2 l
  • kalorit ja kulutus: 1400 kcal, liikunta 370 kcal
  • unta (ma-ti): nukkumaan 23.20, herätys 6.20 (huonosti nukutut 7 tuntia)

Eilen yllättäen kotimatka venyi, ja päädyin kyläilemään. Epäterveellisyyksiin en kuitenkaan sortunut, mutta ihan menuni mukaan en mennyt.

3 kommenttia:

Sarah Suomalainen kirjoitti...

Mullakin veden kanssa tekee tiukkaa. Jää liian vähäiselle juominen. Pitäisi vaan tehdä siitä automaattinen tapa.

Mä nukun vuosien huonon nukkumisen jälkeen kuin tukki. Se vaikuttaa kyllä painoon, etenkin siis vähäinen uni. Ihan hyvä, että seurailet näitä.

Oman Lainen kirjoitti...

Vesi. Minulle on jopa sanottu, että saatan juoda sitä liikaa. Mutta se on niin hyvää! Minä juon päivässä ainakin 3 litraa. Ota käyttöön juomapullo, kotonakin. Siitä on helppo ottaa hörpyt. Töissä minulle jo vähän naureskellaan kun kuljen koko ajan vesipullon kanssa.

http://liikunnaniloa1.blogspot.fi/

Päärynä kirjoitti...

Oon ihan kade hyville veden juojille, mulle se on aina ollut jotenkin haastavaa. Mulla on sellainen rakon toiminta, että joudun ramppaamaan yhdenkin lasillisen takia pari kertaa vessassa, ja se rajottaa työaikana juontia (työssäni kun toisinaan ei vaan voi lähteä vessaan 2-3 tuntiin). Täyttyy vaan treenta lisää ;)