sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Muka maksimiviikko

19.5.-25.5.2014

   
MA
kuntosali 1h 8 min + crosstrainer 7 min
kävely 2,2 km
(511 kcal)

TI
kävely 3,6 km
(201 kcal)

KE

TO
kuntosali 1h 12 min + crosstrainer 9 min + soutulaite 7 min + juoksumatto 7 min
kävely 2,2 km
(599 kcal)

PE

LA
kuntosali 54 min + crosstrainer 9 min 
kävely 3,5 km
(567 kcal)

SU
kävely 7,3 km
(395 kcal)




Viime viikon sunnuntaina aloitin maksimipainotreeniviikon, joka meni nyt sitten miten kuten. Treeni ei vaan kulkenut niin hyvin kuin olisin toivonut. Esimerkiksi torstain treenin alla oli vain 4,5 tunnin yöunet, joten ihmekös se. Vaikka kestin viime päivien stressaavan ajan ilman mässäilyä, univajetta on kertynyt vanhaan tapaan valtaisasti: ensin oli tilanteita, että en oikein ehtinyt nukkua tarpeeksi, ja nyt kierre on jäänyt päälle - iltasin/öisin en saa nukuttua, kun käyn sen verran ylikierroksilla. Ihan hirveätä ajatella, mutta viimeiset pari viikkoa olen nukkunut arkisin 4,5-5,5 tuntia. Sen kyllä huomaa monin tavoin: ajatus ei luista, treeni ei luista jne. Myös tämän viikon tavoittelen siis normaalia elämänrytmiäni. Treeniasioihin liittyen viikolla on tiedossa PT-treenit ja Inbody-mittaus.

Ei kommentteja: