keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Keventelyn vaikutukset

Oloni ei ollut viime viikolla mitenkään erityisen voimakas, mutta saliennätykseni kuitenkin paukkuivat joiltakin osin. Varsinkin perjantaina olin ihan liekeissä ;) : Treenasin tavallista kovemmilla painoilla ja mikä itselleni tärkeintä tein omat aikaennätykseni sekä kilometrin soudussa että kilometrin juoksussa (kuuluvat yhden treenin loppuun). Juoksua paransin jopa 23 sekunnilla, vaikka jossain vaiheessa ajattelin, että pakko lopettaa koko juokseminen 500 metrin kohdalla. 

Tämän hetken lempirehujani.

Muutenkin tein viime viikolla sarjoja, paria liikettä lukuun ottamatta, suuremmilla painomäärillä kuin aiemmin. En varsinaisesti lisännyt vastuksia, vaan vähensin kevyempien sarjojen määrää ja lisäsin raskaampien sarjojen määrää. Kaippa se toissaviikkoinen kevyt treeniviikko latasi pattereita, ja viime viikolla oli sitten kunnolla energiaa. Mietiskelin tässä, että seuraavan kevyen viikon voisinkin tehdä niillä painoilla, joilla aloitin tuon treeniohjelman (huhtikuun alussa). Samalla toivon mukaan huomaisin, kuinka paljon olen kehittynyt ohjelman aikana.

Tämä viikko piti olla treenien osalta maksimipainoviikko, mutta nyt ei elämäntilanne oikein mahdollista treenisuunnitelmia. Siirsinkin maksimitreenit ensi viikolle. Tällä viikolla keskityn muun elämän hallintaan, erityisesti ruokavalion normaalina pitämiseen. Jos jostain ylimääräistä aikaa ilmaantuu, menen salille edes muutaman kerran.

2 kommenttia:

Kat kirjoitti...

Tosi kiva blogi sulla :) Haastoin sut 11 kysymyksen haasteeseen mun blogissa http://words-actions.blogspot.fi/
Jos otat haasteen vastaan ni käy siellä tsekkaa kysymykset&säännöt!

Päärynä kirjoitti...

Kiitos! Koitan ehtiä jossain vaiheessa vastailemaan.