sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Liikutusta

Tällä viikolla salilla on tullut pikkuhiljaa sellainen olo, että olenhan minä täällä joskus aiemminkin käynyt. PT-porukka moikkailee vanhaan malliin....ja samalla varmaan miettivät, pitäisikö tarjota palveluja, kun tuo on noin levähtänyt ;). Treeneihin aloin saamaan sujuvuutta ja suunnitelmallisuutta. Hierojallakin kävin - seuraavana päivänä oli aika moukaroitu olo.

Viikon aikana ei ole ollut yhtään sellainen olo, että olisin joutunut pakottamaan itseni liikkeelle tai että aika ei olisi riittänyt muuhun elämään. Alla näkyy viikon liikuntani. Salitreenin olen pilkkonut alku- ja loppuverryttelyyn sekä voimaharjoitteluun - siksi nopeasti katsoen liikuntamäärät näyttävät paljolta.


MA
kuntopyörä 15 min
kuntosali 1 h 5 min
crosstrainer 10 min
Yht. 1 h 30 min (420 kcal)

TI
kävely 7,3 km,  1h 45 min (460 kcal)

KE
crosstrainer 10 min
kuntosali  1 h
kuntopyörä 20 min
Yht. 1h 30 min (420 kcal)

TO

PE
kuntopyörä 40 min
crosstrainer 20 min
kävely 35 min (2,2 km)
Yht. 1 h 35 min (520 kcal)


LA
kävely 20 min (2 km)
kuntopyörä 10 min
kuntosali 50 min
Yht. 1h 20 min (520 kcal)


SU
crosstrainer 13 min
soutulaite 5 min
kuntosali 51 min
kuntopyörä  5 min
kävely 1 h 15 min (5,8 km)
Yht. 2h 29 min (770 kcal)


Huom! Kuntosali sisältää myös alku- ja loppuvenyttelyt ja kävelyt sisältävät koiran haistelut, muiden koirien kanssa juttelut ja koiven nostelut ;).


Hieman jännittää huominen punnitus. Liikkunut olen, syönyt olen (paljon!!, mutta ohjeiden mukaan), mutta juonut en ole läheskään tarpeeksi. Syötävät kalorit ovat nyt sen verran korkeat, että en jaksa uskoa painon pudonneen kovin paljoa. Joskus aiemmin treenauksen aloitettuani tauon jälkeen paino on jopa noussut. Turvotus ja pallomahafiilis ovat kuitenkin selvästi vähentyneet. Saapi nähdä, mitä se vaaka näyttää huomenna. 

Ei kommentteja: