sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Liikuntaa joka päivä


7.4.-13.4.2014


MA
kuntosali 1h 8 min + crosstrainer 14 min
kävely 2,2 km
(521 kcal)

TI
kuntosali 57 min + crosstrainer 8 min
kävely 2,2 km
(479 kcal)

KE
kävely 3 km
(180 kcal)

TO
kävely 4,9 km
(240 kcal)

PE
kuntosali 49 min + crosstrainer 13 min + soutulaite 6 min + juoksumatto 9 min
kävely 2,9 km
(744 kcal)

LA
kuntosali 54 min + crosstrainer 7 min + kuntopyörä 10 min
kävely 2,2 km
(620 kcal)

SU
kävely 3,2 km
(198 kcal)


3 kommenttia:

Pumpulipallo kirjoitti...

Huh! Näyttää niin päinvastaiselta ku mun viikko, kun sairastelun vuoksi liikuntakertoja nolla.

Hyvä! :)

Sarah Suomalainen kirjoitti...

Sä oot jumalattoman reipas!

Päärynä kirjoitti...

Täytyy kyllä korostaa, että nuo mun kävelyt ovat kevyitä. Mukana hidastaa koiruus ja välillä mieskin ;). Katsonkin, että kävelyt ovat lähinä hyötyliikuntaa ja joukossa on salimatkatkin. Niistä kertyy huomaamatta kilometrejä ja palaa kaloireitakin, mutta jälkeen päin on sellainen olo, että ei ole kävelyllä käynytkään eli ei tunnu sellaiselta treeniltä, jolle erikseen tarvitsisi aikaa varata - ei siis kuormita eloa liikaa ;).