sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Juhannusviikon liikunnat

Tämän viikon otin salilla taas kevennellen, koska olin tehnyt jo neljä treeniviikkokierrosta normaalisti. Viikon aikana tuli myös pyöräiltyä ja juostua - virkistävää vaihtelua. Olen ollut ihan megaylpeä itsestäni, kun juoksin yhtäsoittoa viime viikolla neljä ja tällä viikolla viisi kilometriä. En ole ollut oikein koskaan mikään juoksijatyyppi, edellisen kerran juoksulenkkeilin (ulkona) yli kymmenen vuotta sitten! No, tarkoitus ei ole laajentaa juoksupuolta...ainakaan vielä. Lähden lenkille vain, jos tulee sellainen fiilis. 


16.6.-22.6.2014


MA
pyöräily 17 km
kävely 1,1 km 
(382 kcal)

TI
kuntosali  58 min + crosstrainer 22 min
kävely 12,1 km 
(835 kcal)

KE
kuntosali 54 min crosstrainer 10 min  
(215 kcal)

TO
juoksu 5 km (39 min 25 s)
kävely 5 km
(618 kcal)

PE
kuntosali  47 min + kuntopyörä 7 min + crosstrainer 5 min + soutulaite 3 min
(451 kcal)

LA
kävely 2 km
(70 kcal)

SU
kuntosali  1 h + crosstrainer 9 min
kävely 6,6 km 
(634 kcal)



3 kommenttia:

Inkeri kirjoitti...

Hienoa. Juoksussa uuden matkan juokseminen on aina palkitsevaa. Siksi kai itsekin siihen jäin taannoin koukkuun. Kohta taas iloitaan kilometrin yhtäjaksoisesta juoksusta kun tästä rapakunnosta noustaan. :)

Inkeri kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Päärynä kirjoitti...

Juu…joku tuossa juoksuhommassa nyt yht'äkkiä iski. Olen huomannut, että koko viikon on tullut sellaisia oloja, että nyt haluun juokseen. Katsotaan, mihin tää vielä johtaa ;)