sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Viikko 14




4.-10.4.2016

MA
tanssi 45 min
kävely 6,6 km
muokkaus 1h 

TI
kävely 2,7 km 

KE
kävely 4,9 km 
muokkaus 1 h

TO
kävely 5,3 km 

PE
kävely 5,5 km
bodypump 1h

LA
kävely 7,5 km

SU
kävely 3,5 km
bodypump 1h


YHTEENSÄ
kävely 36 km
ryhmäliikunta 4 h 45 min




Tällä viikolla uskaltauduin ensimmäistä kertaa pitkän tauon jälkeen bodypumpiin. Viime kerrasta oli jo yli kaksi vuotta, ja sekin oli ihan yksittäinen pumppikerta. Kuitenkin treenin alkaessa tuntui, että taukoa ei olisi ollutkaan: liikkeet olivat ennalta tutut ja taas iski se tuttu ihana treenifiilis. Oli kyllä tehokasta treeniä, vaikka tein liikkeet minimaalisilla painoilla (1+1 kg > 3,5+3,5 kg).

Useampi vuosi sitten kävin aktiivisesti pumpissa ja se oli suosikkilajini. Kun keskityin saleiluun, pumpin yhdistäminen siihen tuntui haastavalta - salitreenin lepopäivien hommailuksi se ei oikein sovi - ja pumppailu jäi. Katsotaan, minkälaiseksi treenailuni tällä kertaa muodostuu.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulle tuli myös viime viikon pumppitunnilla fiilis, et lihakset kyllä muistaa, mitä niiden pitää tehdä ja fiilis oli katossa! Tänään onkin taas pumppipäivä. :)

Otin (taas) aamulla lähtöpainon, kun viikonloppu meni vähän herkutellen. Painoindeksi on 27,2, joten töitä riittää kyllä. Yritän löytää saman innon kuin viime syksyisessä Muutos100-valmennuksessa, niin kilot karisee maltillisesti kuin itsestään. :) Ensimmäinen tavoite on -5,4 kg, koska silloin olen pitkästä aikaa normaalipainoinen! Sitä kohti siis hyvällä tsempillä, matkasta nauttien. :)

Heidi

Päärynä kirjoitti...

Kyllä se pumppifiilis on ihanaa!
Olipa viimeinen lause ihanan positiivisesti sanottu :). Mulla on siihen normaalipainon ylärajaan suunnilleen 8 kiloa vielä, joten 1. tavoite painon suhteen on seuraava tasaluku (70 kg), mihin on matkaa 2-3 kiloa.