tiistai 12. huhtikuuta 2016

Tiistain ruokailut

Tämän päivän syömisten kanssa ongelmana oli ruoka-ajat. Olin kolmeen eri kertaan liikenteessä vähän ex tempore -meinigillä, ja syönnit ajoittuivat täysin menojen mukaan. Niinpä lounas jäi välistä ja iltapala venyi. Ei mitenkään esimerkillinen rytmitys, söin liian vähän ja liian harvoin, mutta ainakin söin terveellisesti. Vielä en ole syönyt tarkkaan ohjeiden mukaan, esim. maissi ja banaani ei jatkossa kuulu ruokavaliooni kuin satunnaisesti.


klo 8.15 aamupala
Marjakaurapuuro, raejuusto ja lesitiini.

klo 11 välipala
Maitorahka ja Piltti.


klo 13 iso latte + yksi suklaakonvehti


klo 17.30 päivällinen
Rehuja, naudan jauhelihaa, raejuustoa.

klo 22 iltapala
Maitorahka ja Piltti.

klo 23.45 iltapala jatkuu
Banaani.

Lisäksi tuli nautittua noin 1,5 litraa vettä.



Ps. Toisesta rahkasta unohtui ottaa kuva, joten käytin samaa kuvaa kahdesti ;).

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä taas en mistään hinnasta luopuis banaanista! Oon laskenu mun hiilarit niin että saan syödä lähes jokaisena päivänä banaanin. :D

Mulla ruokavalion siistiminen on näkyny heti painossa ku nesteet on lähteny liikkeelle, se jos mikä motivoi pysymään ns. kaidalla tiellä. :)

Tsemppiä ruokavalion ja -rytmin viilaamiseen!

Heidi

Päärynä kirjoitti...

Katsotaan, miten käy. Tosiaan ei ole tarkoitus luopua baananista pitkäksi aikaa, mutta tähän starttiin kyllä. On kyllä mullekin tosi tärkeä hedelmä.