keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Alle 69

68,9 kg (-0,3 kg) BMI 26,3 (+/-0)
lievä lihavuus

4 kommenttia:

Laiskiainen kirjoitti...

Wau! Itsellä on hurjasti matkaa tuollaisiin lukuihin.

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavaa!

Mä palasin eilen syksyisen valmennuksen jalanjäljille ja olo on heti kun parempi ku oon syöny kaks päivää järkevästi ja pysyny erossa herkuista. :) Pääsin myös vihdoin kahden viikon tauon jälkeen pumppiin ja kyllä vaan tauko ja flunssa oli vieny kuntoa ku ei ollu toivoakaan pitää samoja painoja ku edellisellä kerralla. Mut eiköhän ne voimat sieltä palaudu ku palaan totuttuun kaks kertaa viikossa rytmiin. :)

Heidi

Zella kirjoitti...

Hyvä, hyvä :)

Anonyymi kirjoitti...

Heippa!

Eksyin ensi kertaa blogiisi, kiitos mielenkiintoisesta lähestymistavasta oli mielenkiintoista seurata taivaltasi päärynän muokkaamisessa. Erityiskiitos avartavista kroppakuvista ja tsempit rauskauskilojen karistamiseen! Minulla olisi muutama kysymys: (erityisesti liittyen raskauskiloihin ja jojoiluun)
- Mikä sinulla on jojoilun takana? "repsahdatko" ennemminkin ruoan vai liikunnan suhteen? Vaiko molempien?
- 1/2015 ja 5/2015 kiloja on kertynyt melkoisen paljon raskauduttuasi, mitä tässä välillä tapahtui?

Taustatietona sen verran itsestäni, että sama kroppamalli ongelmana ikisellari.. :( Elän ns.terveellistä elämää, liikun vähintään 2 kertaa viikossa, usein enemmän. Ruokavalio koostuu pääosin terveellisestä ruuasta ja säännöllisistä ruokailuajoista. Viimeisen vuoden aikana olen tehnyt aikaisempaa tarkempi tiristyksiä ja saanut kroppaa kiinteytymään. Mutta nyt paino jumahtanut tosi tasaisiin lukemiin. En yksinkertaisesta saa painoa alespäin. Toki minulla vaikuttaa kilpirauhasen vajaatoiminta, hitaaseen aineenvaihduntaa.

Kaiken pohdinnan takana on pelko siitä jos/kun joskus raskaudun, millaisiin mittasuhteisiin päärynä paisuu, sillä jo nyt, pienen pieni arjen muutos saattaa tuoda kiloja lyhyessä ajassa hirmuisasti lisää.