tiistai 30. heinäkuuta 2013

Pieni askel parempaan








Tässä kuvin eiliset syömiset. Yritystä oli, vesi ja aamupala, mutta kunnon lämmin ruoka puuttuu yhä eli korvasin sen taas leipiä mussuttamalla eikä tuo muukaan tosiaan esimerkillistä ole - todella pieni askel siis siihen kunnon ruokavalioon. 




7 kommenttia:

Inka kirjoitti...

Hui. Mä pidän nykyään huolen siitä, että aina kun syön vähintään puolet on kasviksia. Silloinkin kun napostelen. Pilkon vaikka kokonaisen paprikan kippoon ja syön ne napostelun (eli yleensä leivän) seurana. Mulla ei kyllä millään pysyisi nälkä pois noin vähällä syömisellä. Tai vähältä tuo näyttää tällaiselle suursyömärille. :) Mä oon yrittänyt vaikka mitä, mutta ainoaksi toimivaksi keinoksi oon todennut kasvisten mittavan lisäämisen.

Anonyymi kirjoitti...

Komppaan edeltävää. Nää sun ruokailuthan on ihan soopaa! Plussaa herneistä ja aamupalasta sekä ruisviipaleista, mutta kunnon lämmin ruoka, salaatti mukaan ja pois tuo kamala energiajuoma, sokerinen jogurtti ja patukka. Mitä lie tuo musta litku...? :/ Miten ois sosekeitot, pataruoat tms, niitä valmistuu kerralla iso määrä. Tsemppiä sinulle!

Päärynä kirjoitti...

Jep, kuten itsekin olen todennnut niin ihan hungingolla on tuo syömispuoli :(

aBu Papu kirjoitti...

Nyt vaan kova tsemppi tämän syömisen osalta, kuten muutamat on tässä kannustaneet! Tärkeää syödä kunnolla, jotta tulosta alkaa tulla. Täytyy saada kroppa toimimaan ja se ei onnistu ilman kunnon ravintoa.

TSEMPPIÄ!

Roosa-Maria kirjoitti...

tsemppiä vaan :) kyllä se ruokapuolikin lähtee rullaamaan kun pääsee alkuun.

Anonyymi kirjoitti...

Rasvakammoinen kitudieetti on tuomittu epäonnistumaan. En ainakaan itse enää lähde sille linjalle. Ketohiilareilla ei jaksa treenata/liian kuormittavaa mutta en näe yhtään syytä miksi täytyisi syödä enempää kun 50-70 grammaa päivä, treenin ympärille ja treeniin painottaen. Rasva ja proteiini täyttävät ja lähtee tuo ahdistus ruokarytmistä kun ei tartte olla jatkuvasti syömässä. Mielipiteitä on tietysti monia mutta itse haen sellaista mitä voi suhteellisen vaivatta noudattaa lopun elämää. Rasvaton ruoka on pahaa...ja kevyttuotteet tuovat mukanaan turhia hiilareita ja lisäaineita. Stemppiä syksyysi!

Päärynä kirjoitti...

Jossain vaiheessa söin Antti Heikkilän (VHH) oppien mukaan ja voin todella hyvin (ei nälkee, pirteä olo...) Verensokeri ei hypellyt, turhia hiilariturvotuksia ei ollut jne. Homma kaatui sitten ihan muihin juttuihin silloin. Eli on käsitystä siitäkin, miten syödä pääasiassa proteiinia ja rasvaa.

Nyt kokeilen eri linjaa ,ja tämäkin tuntuu ihan toimivalta tällä hetkellä (en siis syö niin kuin tämän postauksen kuvat näyttävät, vaan eletään jo loka-maaraskuuta 2013 ;).